تجربه متفاوت برای گیمرها با کیبورد جدید شیائومی
جدیدترین کیبورد شیائومی برای گیمرها
معرفی جدیدترین کیبورد شیائومی

کیبورد جدید شیائومی به نام Wired Mechanical Keyboard با قابلیت تعویض کلید‌های صفحه و نور پس‌زمینه LED سفید معرفی شد.در نگاه اول، این کیبورد با طراحی مینیمالیست و طرح مشکی رنگ خود می‌تواند مشتریان زیادی را جذب کند.

شیائومی، حداکثر دو نوع سوئیچ را برای کاربران ارائه داده است. یکی سوئیچ‌های آبی که سروصدای بیش‌تری دارند و برای گیمیر‌ها طراحی شده‌ است، دیگری سوئیچ‌های قرمز که با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا و ایجاد سرو‌صدای کم‌تر، مناسب برای افراد تایپیست است. همچنین این کیبورد با ویندوز و مک OS کار می‌کند و دکمه‌های مختلف برای هر دو سیستم‌عامل ارائه می‌شود.

در رابطه با طراحی این کیبورد باید گفت، چه درحال تایپ کردن باشید و چه در‌حال انجام بازی مورد‌علاقه خود، این محصول حداکثر راحتی و رضایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. به دلیل طراحی ارگونومیک Ergonomic به کار رفته شده، دست‌ها راحت‌تر روی صفحه‌کلید و دکمه‌ها قرار می‌گیرند و خستگی ناشی از تایپ کردن زیاد برای تایپیست‌ها و گمیر‌ها در طولانی مدت را کاهش می‌دهد. همچنین ما شاهد 6 حالت نور پس‌زمینه در این کیبورد هستیم که کاربران به سلیقه خود می‌توانند رنگ ‌آن را تغییر دهند. شیائومی در طراحی صفحه کلید خود حداکثر سه شیب را برای کاربران ارائه می‌دهد و آن‌ها میتوانند به دلخواه بین شیب 4، 6 و 9 درجه انتخاب کنند. ابعاد این کیبورد 428 در22 در 38.5 میلی‌متر با وزن 943 گرم اعلام شده است.

کیبورد جدید شیائومی درحال حاضر تنها در بازار چین عرضه شده و قیمت آن 149 یوان معادل 21.5 دلار است. هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در‌مورد در دسترس قرار دادن این کیبورد به صوردت جهانی وجود ندارد اما احتمال می رود که از طریق خرده فروشان بین المللی به فروش برسد.