معرفی قدرتمندترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ های گیمینگ لنوو

لنوو جدیدترین نسل لپ‌تاپ‌های بازی خود را معرفی کرد: لپ‌تاپ های گیمینگ قدرتمند Legion 7i و Legion 7 و لپ‌تاپ‌های سبک و باریک Legion Slim 7i و Legion Slim 7. لنوو ادعا کرد که اکنون، لپ‌تاپ‌های Legion 7i و Legion 7 قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ و لپ‌تاپ‌های Legion Slim 7i و Legion Slim 7، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در جهان محسوب می‌شوند. این لپ‌تاپ‌های 16 اینچی با تمرکز بر نیازهای چندبعدی بازیکن‌های حرفه‌ای و تلاش در جهت رفع این نیازها از توانایی‌هایی فراتر از انتظار برخوردارند.

لپ‌تاپ‌ های خانواده Legion 7، نه‌تنها دارای بیشترین ظرفیت باتری در جهان هستند، بلکه به وب‌کم‌های FHD3 و صفحه‌نمایش با کیفیت WQXGA (1600×2560) نیز مجهز هستند. اویانگ جون، نایب‌رئیس و مدیرعامل بخش کسب‌وکار لنوو، گفت: «سری Legion لنوو همیشه در به اوج رساندن عملکرد بازی‌ها نقش دارد و زندگی شخصی و حرفه‌ای گیمرها را به هر جایی که می‌روند چه استادیوم مسابقات و چه کلاس درس یا اتاق هیئت‌مدیره، تکمیل می‌کند». او همچنین مطرح کرد که «لپ‌تاپ‌های سری Legion 7 شیک‌تر و جذاب‌تر از هر زمان دیگری در حال فراتر رفتن از محدودیت‌ها و ارتقای سطح لپ‌تاپ‌های گیمینگ ازنظر هوشمندی و عملکرد هستند».

Legion 7i مجهز به پردازنده اینتل، اواخر این ماه با قیمت 2449 دلار عرضه می‌شود، درحالی‌که Legion 7 مجهز به پردازنده AMD در ماه ژوئن با قیمت اولیه 2059 دلار وارد بازار خواهد شد. از سوی دیگر، Legion Slim 7i، اواخر این ماه با قیمت 1589 دلار به فروش می‌رسد، درحالی‌که Legion Slim 7 با قیمت 1519 دلار در ماه ژوئن عرضه می‌شود.