معرفی بهترین های هارد اکسترنال سیلیکون پاور با ارائه قیمت روز

معرفی هاردهای اکسترنال سیلیکون پاور
معرفی بهترین های هارد اکسترنال سیلیکون پاور با ارائه قیمت روز

وقتی خرید هارد اولویت زندگی‌تون می‌شه و خیلی جدی دنبال دستگاهی می‌گردید که داده‌هاتون رو نجات بده و امانت‌دار خوبی هم باشه، می‌تونید روی هارد اکسترنال سیلیکون پاور حساب کنید؛ محصولات این برند قسم خوردن که در برابر ضربه و شوک مقاوم باشن برای همینم بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور هستند و از گزینه‌های خوب خرید در بین انبوه برندهایی هستن که hdd تولید می‌کنن، اما اینکه کدوم مدلش رو بخرید، وظیفه بوبوکوِ که شما رو راهنمایی کنه.

1. بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل armor a80، ضد شوک

اگه عکاسی عشق و علاقه شماست و هیچ وقت به دوربین عکاسی و موبایل اجازه استراحت نمی‌دید، هارد اکسترنال سیلیکون پاور a80 با ظرفیت‌های 1 و 2 ترابایت، انتخاب خوبی براتون میشه.

از ویژگی‌های جالب هارد A80، وجود یه لایه سیلیکا ژلی در بدنه این محصوله تا جلوی شوک و ضربات رو بگیره، مثل یه سپر که تا ارتفاع سه متری، از جون هارد شما محافظت می‌کنه.

معرفی بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور

هارد سیلیکون پاور armor A80، ضد آب، مقاوم در فشار و لرزش و گرد و غبار هست و می‌تونه تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه زنده بمونه. گرد و خاک هم بیشتر از اونچه فکر کنید، تلاش می‌کنه طول عمر دستگاه رو پایین بیاره و این برند به این موضوع هم فکر کرده.

طراحی این محصول رو نباید نادیده بگیری؛ وجود یه جایگاه خوب برای قرار دادن کابل USB محصول، خودش به اندازه کافی خلاقانه است. دو رنگ مشکی و آبی نفتی هم، رنگ‌های این محصول هستن.

اما بحث شیرین قیمت هم مهمه: قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور ترابایت armor A80 در حال حاضر که ما این مطلب رو براتون می‌نویسیم، حدود 81 دلاره.

به خاطر وجود پورت USB 3.0، سرعت خوندن و نوشتن این محصول عالیه، اما اگه دوست دارید بیشتر درباره این ویژگی‌ها بدونید، پیشنهاد میکنم به صفحه اصلی این محصول نگاه کنید.

2. بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور Armor a85، هدیه‌ای برای خلاق‌ها

شما اگه به دنبال ظرفیت‌های بیشتر از 2 ترابایت هستی، هارد اکسترنال armor a85، به شما سلام می‌کنه. 1، 2، 3 و 5 ترابایت، پیشنهاد ظرفیتی این محصوله و به راحتی می‌تونه جایگاه امنی برای ویدئوهایی با کیفیت 4k شما باشه که با عشق و علاقه جمع کردین.

اگه هنرمندین و کارتون تولید فیلمه یا با نگاه تیزبین و هنری‌تون عکس‌های خلاق و زیبا ثبت می‌کنید، یا اصلا یه اینفلوئنسر مهم هستین و اطلاعات‌تون از سر‌و‌کله‌تون بالا میره، Armor A85، در میدان نبرد، از اولین‌هاست.

نویسنده‌های هنرمند، خبرنگارهایی که نمیذارن ایده از دست‌شون بپره، محققینی که دنیای علم رو جابجا می‌کنن و البته مهندس‌های عزیزی که همه این هاردها رو مدیونشون هستیم، می‌تونن با خیال راحت این سیستم رو بخرن.

معرفی بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور a85
بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور a85

ضد آب، ضد شوک، مقاوم در برابر گرد و غبار هم از سایر افتخاراتی هست که armor a85 با خودش به یدک میکشه.

بدنه‌اش فلزیه و اینجا هم همچنان با خلاقیت قشنگی، جای خوبی برای قرار دادن کابل USB ایجاد کرده.

میخواین بریم سر اصل مطلب و از قیمت بگیم؟ 125 دلار کمترین هزینه‌ای هست که شما می‌تونید برای قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور 4 ترابایت a85 پرداخت کنید.

البته اگه نیاز به ظرفیت‌های زیاد ندارید، قیمت هارد اکسترنال 1 ترابایت سیلیکون پاور a85 که حدود 63 دلار هست، می‌تونه خیلی به‌صرفه‌تر باشه.

اما حالا که از این همه خوبی حرف زدیم، پیشنهاد می‌کنیم یه سر به صفحه این محصول بزنید و بیشتر ازش بدونید.

3. بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Stream S03، متفاوت در طراحی

سطح بدنه این هارد سیلیکون پاور، کمی زبره، پس اگه روی موندن اثر انگشت روی بدنه دستگاه حساس هستید، این مدل رو خیلی دوست خواهید داشت. تازه این زبری کمک می‌کنه تا به راحتی از دست‌تون لیز نخوره.

یه ویژگی جالب بهش اضافه شده و اونم حالت sleep این مدل هست. یعنی وقتی به سیستم شما وصله و باهاش کاری ندارید، خودش رو به حالت خواب میزنه که برای ذخیره انرژی و طول عمر بهتر دستگاه، اتفاق خوبیه.

پورت این دستگاه از نوع USB 3.0 هست و با رابط‌های قبلی هم سازگاره.

معرفی بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل stream S03
بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل stream S03

اما یه ویژگی جالب دیگه این محصول، طراحی خیلی متفاوت و البته خلاقانه این محصوله. لبه‌های تا خورده این هارد، مثل اینه که یه دفترچه که لبه‌هاش رو تا کردی رو دستت گرفتی و همین ویژگی باعث میشه راحت‌تر توی دست‌تون بگیریدش.

پس اگه دوست دارید یه دستگاه قابل حمل (پرتابل)، با ظاهر شیک داشته باشید، هارد استریم 03 با ظرفیت‌های 1 و 2 ترابایت، گزینه خوبیه.

قیمتش رو هم باید اشاره کنیم: الان حدود 92 دلار قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور Stream S03، با پورت USB 3.0 هست.

4. بهترین هارد سیلیکون پاور مدل A62 Game Drive، ویژه هیجان گیمینگ

این محصول سبک وزن با سرعت بالای پورت USB 3.2 سرعت خوندن و نوشتن عالی برای انتقال بازی‌های با حجم زیاد ایجاد می‌کنه. پس اینبار که بخواین فایل بازی رو انتقال بدید، دیگه از کند بودن انتقال اطلاعات، شاکی نخواهید بود.

بدنه‌اش فلزی نیست، اما پلاستیک مقاومی که براش طراحی کردن رو دست کم نگیرید، مقاومت بالایی در برابر ضربه داره.

معرفی بهترین هارد اکسترنال A62 game drive
بهترین هارد اکسترنال A62 game drive

اگه سیستم شما از محصولات اپل محبوب هست و یا به جز ویندوز علاقه‌ای به برنامه و سیستم عامل دیگه ندارید، نگران نباشید. این حافظه جانبی hdd نه تنها با هر دو اینها سازگاره، بلکه دوست خوبی برای لینوکس هم هست.

بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور هم ضد شوکه و هم در مقابل بارون و آب مقاومه. اگه بخواین در اینباره بیشتر بدونید، باید سراغ بررسی استاندارد IPX 4 برید که برای همین میزان مقاومت‌هاست.

ظرفیت‌هاش هم متنوعه. شما می‌تونید
هارد اکسترنال سیلیکون پاور گینمینگ A62 رو در ظرفیت‌های 1 و 4 ترابایت، به قیمت حدودی 52 و 113 دلار در بازار پیدا کنید.

5. بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A60

این هارد خیلی از ویژگی‌هایی که درباره سایر محصولات این برند گفتیم رو داره و از همون خانواده زره‌پوش‌ها (Armor)ست. مقاومت خوبی در برابر شوک، ضربه، گردو‌غبار داره و تا ارتفاع 1.5 متری می‌تونید به جان سختی‌اش، امیدوار باشید.

معرفی بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور A60
بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور A60

پورت USB 3.0 این محصول شما رو مطمئن می‌کنه که انتظار سرعت خوبی برای انتقال داده‌ها داشته باشید.

ظرفیت‌هایی که می‌تونید از بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A60 انتظار داشته باشید، 1 و 2 ترابایت هست که در حال حاضر با قیمت 57 دلار در بازار موجوده.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور با کاربری گیمینگ
A62 Game Drive
هارد اکسترنال سیلیکون پاور با کاربری عمومی و دانشجویی
Armor A62
هارد اکسترنال سیلیکون پاور با کاربری اداری و مدیریت
Armor A62
هارد اکسترنال سیلیکون پاور برای ویرایشگران فیلم و طراحان گرافیک
Stream S03
Armor A60
Armor A85

سوالاتی که درباره بهترین هارد اکسترنال سیلیکون پاور می‌پرسن.

  1. به نظر شما سیلیکون پاور برند خوبی برای هارد اکسترنال (hdd) محسوب می‌شه؟

سیلیکون پاور اگرچه از قدیمی‌های صنعت تجهیزات ذخیره‌سازی نیست، اما محصولات خوبی به بازار ارائه کرده. مثلا Armor A60 با سرعت بیشتر از 110 مگابیت، رابط USB 3.0 و قابلیت مقاومتیش نسبت به ضربه و آب یکی از مدل‌هایی هست که ارزش خرید خوبی داره و طرفدارهای زیادی هم داره.

  1. سیلیکون پاور محصول کدوم کشوره؟

تایوان زادگاه سیلیکون پاور در سال 2003 بود، اما این شرکت با رشد سریعش، خیلی زود تونست بین سال‌های 2004 تا 2008 شعبه‌های خودش رو در سوئیس و ژاپن افتتاح کنه.

  1. چطوری هارد اکسترنال سیلیکون پاور رو به کامپیوتر وصل کنم؟

اتصال هر هارد اکسترنال به کامپیوتر ساده است. فقط کافیه کابل USB اون با پورت لپ تاپ شما سازگاری داشته باشه که تقریبا همه موارد اینطور هم هست. بعد از اتصال هارد با کابل، کامپیوتر به راحتی اون رو شناسایی می‌کنه، مگر اینکه فرمت اون با لپ تاپ شما نخونه که البته اونم راهکار داره.

  1. امکان بازیابی هارد اکسترنال سیلیکون پاور وجود داره؟

بازیابی هاردی که سوخته و یا مشکلات دیگه‌ای پیدا کرده، معمولا کار سختیه و نیاز به یه متخصص ماهر داره. معمولا نرم افزارهایی وجود دارن که کار ریکاوری اطلاعات رو انجام میدن تا همه داده‌هاتون نپره.


پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی هارد اکسترنال سیلیکون پاور، ۴ مدل مناسب برای انواع کاربری ها را مطالعه بفرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.