شیائومی از رونمایی مدل ردمی Note 11T Pro خبر داد
معرفی شیائومی ردمی نوت11 تی پرو

شیائومی طی پوستری تاریخ رسمی رونمایی گوشی هوشمند Redmi Note 11T Pro را اعلام کرد. این سری جدید در ماه می 2022 در چین معرفی خواهد شد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ و زمان دقیق رونمایی این محصول به بازار جهانی منتشر نشده است.

ردمی یک نام تجاری برای خانواده‌ای از گوشی‌های هوشمند شیائومی است که اولین بار در ژوئیه 2013 معرفی شد. گوشی‌های ردمی از رابط کاربری MIUI استفاده می‌کند. خانواده ردمی نوت‌ها در مقایسه با مدل‌های پایین‌تر خود از مشخصات فنی بالاتری برخوردار است و همچنین نوع طراحی و کیفیت ساخت آن نیز در سطح بالاتری قرار دارد. این خانواده به عنوان گوشی‌های قدرتمند با کیفیت دوربین بالا و در عین حال قیمت مناسب بین کاربران شناخته شده است.

ما هنوز اطلاعات کاملی درباره مشخصات و طراحی سری ردمی Note 11T Pro نداریم اما پیش‌بینی می‌شود، از لحاظ قدرت اجرایی و عملکرد در سطح بالاتری از ردمی Note 11 قرار بگیرد. تنها چیزی که در رابطه با این گوشی موبایل هوشمند می‌دانیم  این است که به احتمال زیاد، مجهز به فناوریِ شتابِ عملکرد، همراه با پردازنده Dimensity 8000 مدیاتک است. در رابطه با طراحی فکر می‌کنیم که ردمی به لبه‌های صاف، ماژول متمایز در قسمت پشت گوشی و نوع دوربین سلفی وفادار خواهد ماند.