سامسونگ جدیدترین مرورگر خود را در دسترس کاربران قرار داد
مرورگر جدید سامسونگ

سامسونگ، آخرین نسخه وب خود Samsung Internet 17.0 را منتشر کرد. سیستم ضد ردیابی هوشمند و دسترسی به پلتفرم HTTPS از جمله ویژگی‌های بارز این مرورگر است. تجربه کلی کاربر در کشیدن و رها کردن برگه‌ها (TAB) و همچنین گزینه‌های اضافی جهت ترجمه و پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیاز‌های کاربر در این نسخه ارتقا یافته است.
هیجین چانگ، رئیس گروه تحقیق و توسعه وب سامسونگ، گفت: در هر نسل جدید از مرورگرها، ما متعهد شده‌ایم که تجربه ای برتر را برای کاربران خود ایجاد کنیم به طوریکه حریم خصوصی و امنیت کاربر در معرض خطر قرار نگیرد. Samsung Internet 17.0 نتیجه سال‌ها تحقیق است که به ما این امکان را می‌دهد تا قدرتمند‌ترین و امن‌ترین مرورگر خود را در اختیار کاربران سامسونگ قرار بدهیم.

حریم خصوصی به صورت پیش‌فرض

عملکرد ضدردیاب هوشمند این مرورگر، با هوش مصنوعی ارتقا یافته، به طوریکه امکان ردیابی اطلاعات شخصی کاربران توسط اشخاص ثالث را مسدود کرده است. همچنین کاربر می‌تواند به طور پیش‌فرض تنظیمات امن‌تر پلتفرم HTTPS  را به هنگام تایپ URL در این مرورگر تنظیم کند.

دسترسی سریع تر و آسان تر به فعالیت‌های حریم خصوصی

این نسخه جدید به کاربران خود، نمای کلی از نحوه محافظت مرورگر سامسونگ در تجربه وب‌ را ارائه کرده است. یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه Visual Snapshot است که چکیده‌ای از اطلاعات مفید را بر‌اساس روز، تاریخ و موقعیت جغرافیایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مرورگر همچنین راهی برای استفاده از کلید‌های امنیتی خارجی یا کلید‌های امنیتی روی دستگاه به عنوان جایگزینی برای احراز هویت دو مرحله‌ای یا پیامک ارائه داده است.

یک تجربه کاربری قوی‌تر و روان‌تر

از جمله قابلیت‌های این نسخه به‌روزرسانی شده، رها کردن و کشیدن برگه‌ها (TAB) به گروه‌های برگه‌ سفارشی custom tab groups)) است و همچنین تجربه جستجوی ارتقا یافته‌ای را برای کاربران در بین نشانک‌ها (Bookmarks) ، تاریخچه (History) و صفحات ذخیره شده به وجود می‌اورد. این مرورگر اشتباهات تایپی رایج کاربر را تشخیص داده و پرس و جو‌های مبتنی بر کلمه را برای یافتن عبارت‌ها و جمله‌ها از طریق صفحات ذخیره شده و نشانک‌ها پردازش می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این نسخه آپدیت شده تطبیق‌آوایی است که امکان جستجو‌ی عبارت‌های خاص از طریق نحوه صدا را فراهم کرده و همچنین قابلیت ترجمه خود را با افزودن 5 زبان جدید افزایش داده است که در نهایت تعداد کل زبان‌های آن به 26 می‌رسد.