گوگل به دنیای ساعت‌های هوشمند قدم برداشت
ساعت هوشمند جدید گوگل
گوگل ساعت هوشمند تولید میکند

ساعت هوشمند گوگل، به نام پیکسل واچ، در کنفرانس گوگل I/O 2020 رونمایی خواهد شد. این احتمال می‌رود که اطلاعاتی درباره به‌روزرسانی‌های جدید سیستم عامل هوشمند Wear OS که در سال گذشته با همکاری سامسونگ بازنگری شد به همراه مشخصات کامل این محصول معرفی شود.
با اینکه کنفرانس گوگل I/O زمان مناسبی برای ارائه این محصول جدید است، اما احتمالا اطلاعات کاملی درباره آن ارائه نخواهد شد. گوگل در سال گذشته با اقدامی مشابه، گوشی پیکسل 6 خود را معرفی کرد، اما تا  ماه آگوست اطلاعات دقیق آن را افشا نکرد.
اگر شایعات گفته شده صحت داشته باشد، موضع این شرکت در مورد ساعت‌های هوشمند خود می‌تواند بخش بزرگی از رویداد امسال را تشکیل بدهد. پیکسل واچ فراتر از یک محصول جدید خواهد بود و به ما می‌گوید که گوگل چه چیزی را به عنوان یک تجربه فوق‌العاده از ساعت هوشمند اندرویدی می‌داند.
تا به الان درباره پیکسل واچ چه می‌دانیم؟ اولین بار اطلاعات و تصاویر مربوط به این ساعت هوشمند توسط یکی از افشاگران منتشر شد. بر اساس این شایعات، پیکسل واچ دارای صفحه‌ای دایره‌ای و بدون حاشیه خواهد بود. همچنین انتظار میرود که این محصول دارای سنسور ضربان قلب و سایر قابلیت‌های موجود در ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت باشد.
گوگل در سال گذشته نسخه جدیدی از Wear OS را معرفی کرد که یکپارچگی بهتر با برنامه‌های این شرکت و عملکردی روان‌تر در میان سایر پیشرفت‌ها را به ارمغان آورد. طبق گفته‌های یکی از سخنرانان گوگل، این شرکت در تلاش است تا  Wear OS 3 را در سال 2022 به دستگاه‌های بیش‌تری بیاورد. از طرفی دیگر، طبق شایعات گفته شده به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند گوگل با پشتیبانی از سیستم عامل Wear OS 3 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
در رابطه با قیمت این محصول هیچ جزئیاتی از گوگل منتشر نشده است اما طبق اطلاعات فاش شده از کاربران احتمال میرود این محصول بین 300 تا 400 دلار قیمت داشته باشد. این یعنی پیکسل واچ، رقیب سر سختی برای گلکسی واچ 4 و اپل واچ 7 در بازار خواهد بود.