انواع هارد اینترنال وسترن دیجیتال
معرفی انواع هارد اینترنال وسترن دیجیتال

می‌خواهید از دنیای متنوع هاردهای اینترنال، درایو مناسب خود را انتخاب کنید؟ ما به شما بهترین هارد اینترنال وسترن دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم؛ برندی آمریکایی که سابقه‌ای طولانی در تولید انواع حافظه‌ها با قیمتی اقتصادی و محصولاتی با کیفیت خوب و قابل اطمینان دارد. در این نوشته با بوبوکو همراه باشید تا مدل مورد نظر خود را با در نظر گرفتن نقاط مثبت و منفی، کاربرد و ویژگی‌های تخصصی هر کدام، انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

محصول اول؛ هارد اینترنال وسترن بنفش مقاوم در برابر حرارت

متخصصین و مهندسان هارد اینترنال وسترن بنفش (WD Purple Surveillance Hard Drive)، این محصول را ویژه نظارت طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید آنها را برای دوربین‌های مداربسته استفاده کنید و از حضور ارزشمندشان برای ذخیره انواع تصاویر بهره‌مند شوید.
از ویژگی‌های مهم آنها، مقاومت در برابر نوسانات حرارتی بالا و ارتعاشات تجهیزات در دستگاه‌های NVR است. در حالی که یک هارد اینترنال با کیفیت متوسط فقط برای استفاده در فواصل کوتاه مناسب است و نمی‌توان برای 24 ساعت و 7 روز هفته روی آن حساب کرد، وسترن بنفش، شما را ناامید نخواهد کرد.
همچنین این محصول از فناوری انحصاری AllFrame™ استفاده می‌کند که تاثیر زیادی در کاهش افت فریم و بهبود پخش کلی ویدیو می کند.

 چه ظرفیت‌هایی را از هارد اینترنال وسترن بنفش انتظار دارید؟

شما می‌توانید ظرفیت‌های مختلف 1 تا 18 ترابایت را از این محصول تهیه کنید، اما پرطرفدارترین‌ها مربوط به موارد زیر است:

  • هارد 4 ترابایت بنفش
  • هارد 12 ترابایت وسترن بنفش
  • هارد 10 ترابایت وسترن بنفش
  • قیمت این محصولات در چه محدوده‌ای قرار دارد؟
  • قیمت هارد 10 ترابایت وسترن بنفش، 332 دلار و قیمت هارد 2 ترابایت بنفش، 68 دلار هست.
  • نقد و بررسی هارد اینترنال وسترن دیجیتال بنفش

محصول دوم؛ هارد اینترنال وسترن بلو رتبه 1 هارد دیسک درایوها

هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلو از گزینه‌های محبوب و پرطرفدار خرید هارد اینترنال به حساب می‌آید، اما چه ویژگی‌هایی این محصول آبی رنگ طرفدار استقلال را متمایز می‌کند؟
به جرات می‌توانیم بگوییم با خرید این هارد، اطمینان و سرعت را هدیه خواهید گرفت؛ میزان چرخش سرعت هد آن، 7200 دور در دقیقه است و سرعت انتقال اطلاعات را به 120 مگابایت در ثانیه می‌رساند. از طرفی کیفیت اجزای داخلی آن به میزان زیادی ارتقا یافته است.

مزایایی که شما را دلگرم می‌کند

سرعت مناسب هد دیسک و پورت western digital blue برای خواندن و نوشتن انواعی از داده‌ها مناسب است.

معایبی که باید بدانید

اگر به صدا حساس هستید، وسترن آبی، نمی‌تواند همراهی‌تان کند.

چه ظرفیت‌هایی را انتخاب کنید؟

هارد اینترنال 2 ترابایت وسترن بلو، از پرطرفدارهای بوبوکو است، اما شما می‌توانید ظرفیت‌های کمتر 1 ترابایت و 500 گیگ آن را هم تهیه کنید.
همچنین وسترن بلو در دو نوع حافظه کش 32 و 64 مگابایت عرضه می‌شود و همچنین به جز سرعت دیسک 7200 دور در دقیقه، انواع 5400 و 5640 دور در دقیقه آن هم ساخته می‌شود که هر کدام با کدهای مختلفی وجود دارند. برای مثال یکی از معروف‌ترین آنها، هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل wd20spzx ظرفیت 2 ترابایت است که سرعت چرخش دیسک آن، 5400rpm است و حافظه کش بالای 128 مگابایت دارد.

هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلو
هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلو

برای چه کاربری‌هایی هارد وسترن بلو را تهیه کنید؟

اگر به دنبال بازی و این دنیای هیجان‌انگیز هستید، ما وسترن بلو را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اما برای کارهای استاندارد خانگی و کاری عالی است.

چه قیمتی را برای خرید این هارد باید پرداخت کنید.

قیمت هارد اینترنال ۲ ترابایت وسترن بلو از سایر گزینه‌های این مدل بیشتر است و اگر بخواهیم قیمت دلاری آن را به شما بگوییم، باید به عدد 50 دلار اشاره کنیم. البته قیمت نهایی با هزینه گمرگ و مانند آن، اندکی بیشتر خواهد بود.
اما ما برای تصمیم‌گیری بهتر به شما پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی وسترن بلو را بخوانید

  • نقد و بررسی هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلو
  • محصول سوم: به رنگ مشکی، اما مناسب هیجان

محصول سوم؛ هارد اینترنال وسترن بلک مناسب برای گیم

هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلک (WD_BLACK 3.5-Inch Gaming Hard Drive)،  برای کامپیوترهایی طراحی شده که می‌خواهید با آنها، گیم‌های مختلف را تجربه کنید. با حداکثر 10 ترابایت ظرفیتی که می‌توانید خریداری کنید، تعداد زیادی از این بازی‌ها را ذخیره و با خیالی آسوده بازی خواهید کرد.
حافظه کش هارد دیسک‌های گیمینگ WD_BLACK، 64 مگابایتی است و با رابط ساتا (SATA)، سرعت 150 مگابایت برثانیه را در انتقال اطلاعات تجربه خواهید کرد.

چه ظرفیت‌هایی را انتخاب کنید؟

هارد اینترنال وسترن دیجیتال 500 گیگ، اولین ظرفیتی است که شما می‌توانید انتخاب کنید، اما خود را به این حجم محدود نکنید، 1، 2، 4، 6، 8 و 10 ترابایت نیز از ظرفیت‌هایی است که قابل خریداری هستند.

برای چه کاربری‌هایی هارد وسترن بلک را تهیه کنید؟

همانطور که در توصیف این هارد اینترنال وسترن دیجیتال مشخص شد، شما می‌توانید برای هدف گیمینگ در کامپیوترهای شخصی (PC) این مدل را انتخاب کنید و مسلما به دلیل کیفیت و سرعت برای موارد دیگری مانند طراحی، برنامه نویسی و کارهایی که برنامه‌های سنگین نیاز دارند، مناسب است.

چه قیمتی را برای خرید این هارد باید پرداخت کنید

قیمت هارد اینترنال وسترن بلک در ظرفیت‌های 2 و 4 ترابایت به ترتیب، 85 و 145 دلار است و اگر مایلید هارد اینترنال وسترن دیجیتال بلک 10 ترابایت را تهیه کنید، باید حداقل 340 دلار بپردارید.

محصولات دیگر بهترین هارد اینترنال وسترن دیجیتال

هارد اینترنال وسترن سبز، طلایی و قرمز از دیگر محصولاتی است که می‌توانید بسته به نیاز خود آنها را تهیه کنید. این نوع از بهترین هارد اینترنال وسترن دیجیتال نیز در ظرفیت‌های حداقلی 500 گیگابایت تا 10 ترابایت تولید می‌شوند و در بازار وجود دارند.


پیشنهاد می کنیم مقاله معرفیمناسب ترین هارد اکسترنال برای مک بوک را مطالعه بفرمایید.